Nejčastěji kladené dotazy

1) Otázka: Jaké jsou možnosti dopravy zboží?

Odpověď: Zboží z e-shopu si můžete vyzvednout na základě objednávky v naší kamenné prodejně v Praze 2, Adresa kamenné prodejny je: Rašínovo nábřeží 52, Praha 2 (nedaleko metra Karlovo náměstí). K osobnímu odběru budete vyzváni e-mailem. Navštívit nás můžete i bez předchozí objednávky, ale nemůžeme Vám zaručit, že bude konkrétní zboží na prodejně.
Objednávku si můžete vyzvednout i v našem centrálním skladu na adrese Karlická 37/9 v Radotíně.

Osobní odběr je zdarma.

V případě zaslání zboží využíváme služeb ZásilkovnyČeské pošty nebo dopravce DPD. Ceny za balíky jsou vypočteny v závislosti na hmotnosti zboží (jiné poštovné bude pro přívěšek a jiné pro meč). Při dokončování objednávky si můžete zvolit způsob dopravy spolu s vypočteným poštovným. Poštovné se pohybuje od 69 Kč výše. Za dobírku je účtován navíc příplatek za doběrečné v hodnotě minimálně 70 Kč.  


2) Otázka: Jaké jsou možnosti platby za zboží?

Odpověď: Platit můžete v současné době dobírkou nebo bankovním převodem. Nově můžete platit i kartou nebo QR kódem.
Dobírka je navýšena o poplatek za doběrečné. 

V kamenné prodejně na Praze 2 můžete platit hotovostí nebo kartou.
Na centrálním skladě v Radotíně lze platit pouze hotovostí. 


3) Otázka: Zasíláte i na Slovensko

Odpověď: Ano, způsoby dopravy i platby jsou stejné jako v rámci ČR. Objednávku vytvořte v měně EUR a platit můžete opět dobírkou nebo převodem. Cena dopravy bude mírně vyšší než v rámci ČR, její konkrétní výši uvidíte před odesláním objednávky.

Při platbě v EUR žádné doplatky nehrozí.


4) Otázka: Za jak dlouho mohu očekávat, že mi objednané zboží přijde?

Odpověď: Nechceme slibovat nesplnitelné, v drtivé většině případů zasíláme zboží do 2 dnů po přijetí objednávky. Jelikož ovšem máme dva sklady, u některých objednávek může být expedice zdržena převozem zboží, proto negarantujeme okamžité odeslání/připravení ani u položek, které jsou na e-shopu označeny jako "skladem". 
Některé zboží se dělá na zakázku až po objednání, jiné dočasně nemusí být na skladě apod. Pokud na zboží spěcháte, připište to prosím do VZKAZu k objednávce.


5) Otázka: Chci si objednat jeden amulet, musím i tak zaplatit tak vysoké poštovné?

Odpověď: Pokud si zásilku nemůžete převzít osobně, tak jediná cesta jak tomu předejít, je si objednat spolu s přáteli více produktů a poštovné se tak rozmělní mezi více osob. Poštovné je stanoveno dopravci a my s tím víc nezmůžeme.


6) Otázka: Jak je to s možností využít svého práva na vrácení zboží do 14 dnů od doručení?

Odpověď: Stačí poslat zásilku DOPORUČENĚ (v případě šperků a podobných drobností) nebo jako BALÍK (nikoli na dobírku) zpět na adresu Karlická 37/9, 153 00 Praha 16 - Radotín a peníze Vám do 14 dní od obdržení zásilky vrátíme, pokud neshledáme, že bylo zboží poškozeno nevhodným užíváním. Budeme rádi, když nás ještě před vrácením zboží budete informovat, co se Vám na zboží nelíbí, ať můžeme naše služby a výrobu zdokonalit. 

K balíku přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy, který je ke stažení v sekci "obchodní podmínky". 

Pokud budete balíček zasílat Zásilkovnou, uveďte NAŠI ADRESU, ne žádnou pobočku. Pokud uvedete pobočku, zásilka se Vám vrátí. 

Dovolujeme si upozornit, že služby České pošty se rapidně zhoršují. Pokud pošlete balíček přes Českou poštu, hrozí, že k nám může putovat x týdnů, důrazně proto doporučujeme využít jakéhokoliv jiného dopravce. 


7) Otázka: Chci zboží reklamovat. Jak mám postupovat?

Odpověď: Pokud chcete zboží reklamovat, napište nám e-mail ideálně s detailními fotografiemi závady a domluvíme se na dalším postupu. Pokud zašlete zboží na reklamaci zpět, využijte adresu Karlická 37/9, 153 00 Praha 16 - Radotín a nezapomeňte přiložit vyplněný reklamační formulář, který je k dispozici v sekci "obchodní podmínky". 
Pro chybně zaslané zboží můžeme objednávat Reklamačního asistenta Zásilkovny nebo DPD svoz, ať nemáte zbytečné výdaje s poštovným za chybu způsobenou naší stranou. 

VÝMĚNA velikosti není reklamací, proto na ni nelze aplikovat objednání svozu nebo reklamačního asistenta. Výměna je ovšem v každém případě možná. Poprosíme Vás o vyplnění reklamačního formuláře, kam uvedete požadavek na nové zboží, za které si přejete to původní vyměnit, a předání na naší prodejně či zaslání do Radotína. 
Váš požadavek zaevidujeme, jakmile zboží převezmeme na centrále v Radotíně, a v případě, že si budete přát nové zboží nechat zaslat na adresu či pobočku Zásilkovny, Vás požádáme o doplacení poštovného za nový balík předem. Po přijetí platby za poštovné balík s novým zbožím vyexpedujeme nebo zadáme zboží do výroby, pokud nebude zboží skladem. 

Pokud nám budete balíček zasílat Zásilkovnou, uveďte NAŠI ADRESU, ne žádnou pobočku. Pokud uvedete pobočku, zásilka se Vám vrátí. 

Dovolujeme si upozornit, že služby České pošty se rapidně zhoršují. Pokud pošlete balíček přes Českou poštu, hrozí, že k nám může putovat x týdnů, důrazně proto doporučujeme využít jakéhokoliv jiného dopravce. 


8) Otázka: Proč mi objednávka ještě nedorazila?

Odpověď: Důvodů může být hned několik. Zaprvé doporučujeme překontrolovat, že zboží je skladem a není u něj uvedena delší dodací lhůta. ZBOŽÍ SI TOTIŽ MŮŽETE OBJEDNAT, I KDYŽ NENÍ SKLADEM. Velkou část produktů skladem nedržíme a vyrábíme je na základě objednávky, zejména u triček se stává, že skladem je jen jedna velikost a nikoliv zrovna ta Vaše požadovaná. Věnujte prosím tedy zvýšenou pozornost dostupnosti při zakládání objednávky, především u těch produktů, kde jsou na výběr varianty, velice pravděpodobně vždy některá z variant skladem není, v takovém případě naleznete vpravo u produktu dostupnost x týdnů. Při prohlížení v mobilních telefonech je dostupnost vpravo pod výběrem varianty. 

 

Pokud byla dostupnost překročena, neváhejte nám napsat. Spoustu věcí vyrábíme sami v našich dílnách, tudíž stav rychle ověříme. Prosíme, mějte na paměti, že chladné zbraně vyžadují čas a péči a delší dodací lhůta je u nich nezbytná, za týden Vám meč nevyrobíme. 

Pokud již byla objednávka vyexpedována a dlouhou dobu se podle trackingu nepohnula, určitě nás rovněž kontaktujte. My vyřešíme potenciální ztrátu zásilky s dopravci a zašleme Vám náhradu. 

 

9) Otázka: Nenašel jsem tu odpověď na svůj dotaz.

Odpověď: Další dotazy nám pište na obchod@drakkaria.cz