rozšířené
Přejít na menu nové zboží

FAQ

Otázka: Jaké jsou možnosti dopravy zboží?

Odpověď: Zboží z e-shopu si můžete vyzvednout v naší kamenné prodejně v Praze 2, nejlépe po předchozí objednávce. Adresa kamenné prodejny je: Rašínovo nábřeží 52, Praha 2 (nedaleko metra Karlovo náměstí).

V případě zaslání zboží využíváme služeb České pošty nebo dopravce PPL. Ceny za balíky jsou vypočteny v závislosti na hmotnosti zboží (jiné poštovné bude pro přívěšek a jiné pro meč). Při dokončování objednávky si můžete zvolit způsob dopravy spolu s vypočteným poštovným. Poštovné se pohybuje od 65 Kč do 100 Kč.


Otázka: Jaké jsou možnosti platby za zboží?

Odpověď: Platit můžete v současné době dobírkou nebo bankovním převodem. Dobírka je rychlejší a dražší, protože dopravci účtují poplatek za doběrečné. V případě bankovního převodu neplatíte doběrečné, ale zase trvá déle, než budou převedeny peníze. Proto pokud na zboží spěcháte, zvolte raději dobírku.


Otázka: Jak si mohu zboží objednat?

Odpověď: Podrobný návod včetně grafické ilustrace najdete v sekci JAK NAKUPOVAT.


Otázka: Mohu si zboží objednat i jiným způsobem?

Odpověď: Ano, ikdyž tento postup příliš nedoporučujeme. Můžete poslat e-mail, kde uvedete katalogová čísla zboží, jejich počet, adresu a spojení na Vás. Tento postup ale opravdu nedoporučujeme, objednávka se takto nedostane automaticky do databáze a může stát, že ji omylem přehlédneme nebo skončí ve SPAMu.


Otázka: Pokud si chci zboží převzít osobně, kolik za zboží zaplatím? Jsou uvedené ceny konečné?

Odpověď: Ano, pokud si zboží chcete vyzvednout osobně, uvedená cena je konečná a nic navíc neplatíte. Adresa kamenné prodejny je: Rašínovo nábřeží 52, Praha 2.


Otázka: Za jak dlouho mohu očekávat, že mi objednané zboží přijde?

Odpověď: Nechceme slibovat nesplnitelné, v drtivé většině případů zasíláme zboží do 2 dnů po přijetí objednávky. Neprodáváme ale dětské plenky, některé zboží se dělá na zakázku až po objednání, jiné dočasně nemusí být na skladě apod. Oblečení jsme schopni ušít do 2-3 týdnů. Pokud na zboží spěcháte, připište to prosím do VZKAZu k objednávce.


Otázka: Chci si objednat jeden amulet, musím i tak zaplatit tak vysoké poštovné?

Odpověď: Pokud si zásilku nemůžete převzít osobně, tak jediná cesta jak tomu předejít, je si objednat spolu s přáteli třeba více amuletů a poštovné se tak rozmělní mezi více osob.


Otázka: Jak je to s možností využít svého práva na vrácení peněz do 14 dnů od doručení zboží?

Odpověď: Ano, stačí poslat zásilku DOPORUČENĚ nebo jako BALÍK (nikoli na dobírku) zpět na adresu prodejny (Drakkaria, Rašínovo nábřeží 52, 120 00 Praha 2) a peníze Vám vrátíme. Peníze Vám vratíme zpět na účet, který nám prosím napište e-mailem. Doporučuji ještě předtím poslat e-mail, abychom tuto zásilku očekávali.


Otázka: Chci zboží reklamovat. Jak mám postupovat?

Odpověď: Pokud chcete zboží reklamovat, napište nám e-mail a dohodneme další postup.


Otázka: Je možné poslat poštou i třeba meč nebo sklo?

Odpověď: Možné je všechno :-). Každopádně u dražších a křehčích věcí doporučujeme osobní odběr, je to větší jistota i pro Vás, vidíte co si kupujete a za co platíte. Navíc Česká pošta ne vždy zachází se zásilkami šetrně. Pokud jste z daleka a do Prahy se nedostanete, nějaký postup určitě vymyslíme.


Otázka: Nemám důvěru v Českou poštu, mám strach, že mi přijde zboží poškozeno.

Odpověď: Pošta stejně jako ostatní dopravci za zásilku odpovídají, každá zásilka je navíc pojištěná. Zásilku před převzetím zkontrolujte, zda není poškozen obal. Ihned po převzetí otevřete a zkontrolujte její obsah, zda něco nechybí nebo není poškozeno. V případě jakékoli nesrovnalosti v obsahu nás kontaktujte. V případě poškození obsahu zásilky reklamujte rozbití u dopravce (v případě České pošty na pobočce).


Otázka: Už je to 2 týdny co jsem si od Vás objednal zboží, zatím mi nic nepřišlo.

Odpověď: Toto může mít několik důvodů. Zboží už možná leží na poště a čeká na vyzvednutí, doručovatelka Vám asi nedoručila do schránky oznámení o uložení zásilky. Nebo se zboží teprve vyrábí, příp. je na cestě. Proto doporučuji napsat e-mail nebo zajít na poštu a zeptat se, jestli tam na Vaše jméno není uložena zásilka.


Otázka: Nenašel jsem tu odpověď na svůj dotaz.

Odpověď: Další dotazy nám pište na drakkaria@gmail.com

produkty
Doporučujeme
meče
nové produkty
geologie minerály archeologie Kosovo je Srbija
0 Kč
rozšířené
Slovensko
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.  Další informace