Nejčastěji kladené dotazy

Otázka: Jaké jsou možnosti dopravy zboží?

Odpověď: Zboží z e-shopu si můžete vyzvednout po předchozí objednávce v naší kamenné prodejně v Praze 2, Adresa kamenné prodejny je: Rašínovo nábřeží 52, Praha 2 (nedaleko metra Karlovo náměstí). K osobnímu odběru budete vyzváni e-mailem. Navštívit nás můžete i bez předchozí objednávky, ale nemůžeme Vám zaručit, že bude konkrétní zboží na prodejně. Osobní odběr je zdarma.

V případě zaslání zboží využíváme služeb ZásilkovnyČeské pošty nebo dopravce GLS. Ceny za balíky jsou vypočteny v závislosti na hmotnosti zboží (jiné poštovné bude pro přívěšek a jiné pro meč). Při dokončování objednávky si můžete zvolit způsob dopravy spolu s vypočteným poštovným. Poštovné se pohybuje od 49 Kč výše.


Otázka: Jaké jsou možnosti platby za zboží?

Odpověď: Platit můžete v současné době dobírkou nebo bankovním převodem. Dobírka je rychlejší a dražší, protože dopravci účtují poplatek za doběrečné. V případě bankovního převodu neplatíte doběrečné, ale zase trvá déle, než budou převedeny peníze. Proto pokud na zboží spěcháte, zvolte raději dobírku.

V kamenné prodejně můžete platit hotovostí nebo kartou.


Otázka: Zasíláte i na Slovensko

Odpověď: Ano, způsoby dopravy i platby jsou stejné jako v rámci ČR. Objednávku vytvořte v měně EUR a platit můžete opět dobírkou nebo převodem. Cena dopravy bude mírně vyšší než v rámci ČR, její konkrétní výši uvidíte před odesláním objednávky.


Otázka: Za jak dlouho mohu očekávat, že mi objednané zboží přijde?

Odpověď: Nechceme slibovat nesplnitelné, v drtivé většině případů zasíláme zboží do 2 dnů po přijetí objednávky. Neprodáváme ale dětské plenky, některé zboží se dělá na zakázku až po objednání, jiné dočasně nemusí být na skladě apod. Oblečení jsme schopni ušít do 2-3 týdnů. Pokud na zboží spěcháte, připište to prosím do VZKAZu k objednávce.


Otázka: Chci si objednat jeden amulet, musím i tak zaplatit tak vysoké poštovné?

Odpověď: Pokud si zásilku nemůžete převzít osobně, tak jediná cesta jak tomu předejít, je si objednat spolu s přáteli více produktů a poštovné se tak rozmělní mezi více osob.


Otázka: Jak je to s možností využít svého práva na vrácení peněz do 14 dnů od doručení zboží?

Odpověď: Ano, stačí poslat zásilku DOPORUČENĚ nebo jako BALÍK (nikoli na dobírku) zpět na adresu odesílatele a peníze Vám vrátíme. Budeme rádi, když nás ještě před vrácením zboží budete informovat, co se Vám na zboží nelíbí. 


Otázka: Chci zboží reklamovat. Jak mám postupovat?

Odpověď: Pokud chcete zboží reklamovat, napište nám e-mail a dohodneme další postup.


Otázka: Nenašel jsem tu odpověď na svůj dotaz.

Odpověď: Další dotazy nám pište na drakkaria@gmail.com